School

Känns helskumt att detta är min sista riktiga vecka i skolan. Nästa vecka ska jag ta truckkort och sedan är det påsklov och så praktik. När vi kommer tillbaka från den är det bara en vecka kvar till studenten. Man fattar nog inte hur nära det är nu.

Aja.. Ska hjälpa mamma med mer storhandling idag på Maxi, och efter det ska vi en liten sväng till Marieberg för att äta på Chili O Wok och kolla på ett par skor till mig.

Sedan blir det hem till Pålsboda och städa, sedan sätta mig och fortsätta läsa en engelska bok som jag lånade på biblotektet förut, Det är första boken i True Blood serien och jag har ju sett alla 4 säsonger på datorn för inte så länge sen så kanske var passande..


Skulle inte tacka nej till dessa par av Jeffrey Campbells..
Weheartit ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0