Stockholm

Nu är det äntligen fredag och jag är så sjukt nervös så jag inte vet var jag ska ta vägen.. Springer runt och packar, vad ska jag ha med mig och inte osv... Jag är dålig på att packa, använder knappt en tredjedel av det jag brukar ta med mig. Sen är det fall jag ska ha min idrottsväska och packa i eller fall jag och Christian ska dela på min rullväska, men den är rätt klumpig så jag vet inte ååh.. :(

 

Om två timmar kommer Christan hem och då ska jag vara duschad, färdigpackad och allt.. Tåget mot Stockholm går halv tre :)

 

helgen kommer bli underbar ♥


Kommentarer
Postat av: william

fin blogg:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 10:23:19
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0