blött

Länge sen jag skrev något nu. Händer inte alls speciellt mycket just nu, jobbar mest och annars städar jag och myser med Christian ♥ Studenten är riktigt nära nu..

 

Men idag hände det en speciell sak, vår dusch gick sönder medans Christian duschade, sprutade vatten överallt i hela badrummet, och inte lite heller.. Så nu har jag väntat på samtal från hyresvärden sen kl 3 för att en rörmokare skulle komma hit idag och fixa det, sprutar såklart inte lika mycket vatten nu för att vi fick stänga av vattnet i vår lägenhet, vilket resulterar i att man inte kan diska, dricka vatten, GÅ PÅ TOA, eller göra nått.. Kommer säkert inte komma någon jävla rörmokare idag..

Så nej, känner mig inte sådär superglad just nu och klockan börjar ju bli mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0